کریمی: از سیستم گونی رسیدیم به شرایط مدرن گیت!، استقلال و پرسپولیس بخواهند بلیت فروشی را واگذار می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: هر زمان استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند بلافاصله بلیت فروشی را به آن ها واگذار می کنیم.

کریمی: از سیستم گونی رسیدیم به شرایط مدرن گیت!، استقلال و پرسپولیس بخواهند بلیت فروشی را واگذار می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسن کریمی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با درایت سلطانی فر و همراهی شورای تامین و مجموعه فوتبال کشور از سیستم سنتی داربست و گونی کشیدن در زمان برگزاری مسابقه رسیده ایم به شرایط مدرن گیت و بلیت فروشی الکترونیکی مسابقات فوتبال و در کنار رعایت شان تماشاگران اکنون سلامت کاملی را هم در این فرایند شاهد هستیم.

کریمی اضافه نمود: شرایط عجیبی را تحویل گرفتیم همواره چند هزار نفر بلیت بدست پشت در استادیوم بودند در حالیکه ظرفیت استادیوم کامل شده بود! و امروز به مردم اطمینان می دهم واقعا یک بلیت مازاد بر سهمیه فروخته نمی گردد و یک نفر هم بدون بلیت وارد استادیوم نمی گردد.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری گفت: در سیستم جدید تماشاگر به راحتی می تواند تمام بلیت فصل مربوط به تیم مورد علاقه خود را یک جا خریداری کند و به تعداد جایگاه تماشاگر وارد استادیوم می گردد و بلیت فروشی کاملا استاندارد است و ضوابط و مقررات کاملا رعایت می گردد.

کریمی درباره امنیت شبکه و سیستم بلیت فروشی مسابقات فوتبال گفت: از طراحی و ساخت گیت تا نرم افزار و نگهداری و امنیت سیستم و شبکه تماما توسط متخصصان شرکت توسعه و مهندسان جوان انجام می گردد و خوشبختانه تا این زمان مسئله ای نداشته ایم و هک و حمله موثر شبکه ای به ساختار ما وارد نشده است.

وی درباره ادامه فرایند بلیت فروشی الکترونیک توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: خوشبختانه آقای وزیر از عملکرد ما راضی بوده اند و شورای تامین و حراست وزارتخانه هم تاکید دارند این جهت همچنان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه پیدا کند ولی هر زمان استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند حاضریم مسئولیت بلیت فروشی را به آنها با رعایت ضوابط و مقررات واگذار کنیم.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28918

به "کریمی: از سیستم گونی رسیدیم به شرایط مدرن گیت!، استقلال و پرسپولیس بخواهند بلیت فروشی را واگذار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: از سیستم گونی رسیدیم به شرایط مدرن گیت!، استقلال و پرسپولیس بخواهند بلیت فروشی را واگذار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید