پرسپولیس از مجری معروف صدا و سیما شکایت کرد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از مجری یکی از برنامه های صدا و سیما شکایت کرد.

پرسپولیس از مجری معروف صدا و سیما شکایت کرد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، معاونت حقوقی این باشگاه، شکایت رسمی بابت ادعاهای مهدی واعظی مجری برنامه سلام تهران از شبکه تهران را به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم کرد.

مجری یاد شده به صورت واضح و شفاف به جانبداری از تیم محبوب خود پرداخته و برای رسیدن به هدف خود، باشگاه پرسپولیس را قربانی ادعاهای واهی خود نموده است. بر اساس ادعاهای مطروحه در برنامه مورد اشاره، مدیریت باشگاه پرسپولیس دستور داد تا از این مجری به خاطر نشر اکاذیب، افترا، شایعه پراکنی، تشویش اذهان عمومی، ادعای ارائه سند در خصوص ممانعت از قهرمانی سایر تیم ها و همچنین نفرت پراکنی و کوشش برای ایجاد اختلاف بین طرفداران فوتبال، شکایتی طرح شده و به دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم گردد.

همچنین باشگاه پرسپولیس در نامه ای مجزا به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، خواهان پیگیری ادعاهای این مجری مبنی بر وجود اسنادی برای جلوگیری و ممانعت از قهرمانی سایر تیم ها و زیر سوال بردن عملکرد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برگزاری مسابقات آن هم در رسانه ملی با میلیون ها مخاطب شد. این پرونده به خواسته طرفداران در بالاترین مراجع قضایی به صورت جدی مورد پیگیری قرار می گیرد.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85812

به "پرسپولیس از مجری معروف صدا و سیما شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از مجری معروف صدا و سیما شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید