هند به صدر کشور های آسیایی در شیوع ویروس کرونا رسید

به گزارش مهسان بلاگ، تعداد مبتلایان به کرونا در هند به بیش از 139 هزار نفر رسید و اینک دهلی نو در صدر کشور های آسیایی از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است.

هند به صدر کشور های آسیایی در شیوع ویروس کرونا رسید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از هندوستان تایمز، تعداد مبتلایان به کرونا در هند به 139 هزار و 49 نفر رسید و به این ترتیب دهلی نو 10 اُمین کشور دنیا از لحاظ آلوده شدن به ویروس کوئید 19 است.

هند اینک در صدر کشور های آسیایی قرار گرفته است که ویروس کرونا در آن ها شایع شده و اتباع آن با مشکل انتشار کرونا روبرو هستند.

تعداد قربانیان کرونا نیز در هند رو به افزایش است و تا به امروز 4 هزار و 24 نفر در این کشور بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

از سوی دیگر دولت دهلی نو به دلیل افزایش فشار های مردمی و مسائل مالی ناشی از شیوع کرونا مجبور به کم کردن محدودیت ها شده است.

شرکت های هوایی مانند ایراندیا مجوز سفر های داخلی را دریافت نموده و حتی اجازه پیدا نموده اند که فاصله اجتماعی را رعایت ننموده و روی تمام جایگاه های خود مسافر سوار نمایند.

از سوی دیگر در نخستین روز بازگشایی پرواز ها در هند اتباع این کشور شاهد لغو حدود 80 پرواز در جهت های مختلف شدند که باعث اعتراض گسترده آن ها شد.

نیرو های امنیتی هند در فرودگاه ها مسافران را کنترل می نمایند تا تجهیزاتی از جمله ماسک و دستکش را استفاده نموده و عامل کرونا به دیگران نشوند.

بسته شدن جهت های مواصلاتی در هند که از حدود 2 ماه پیش شروع شد باعث مسائل فراوانی برای اتباع این کشور از جمله کارگران مهاجر شده بود.

ده ها هزار کارگر مهاجر که در شهر های عظیم سرگردان شده بودند تصمیم گرفتند صد ها کیلومتر راه را پیاده طی نمایند و در جهت بازگشت حداقل 40 کارگر بر اثر تصادف با قطار یا کامیون کشته شدند.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50362

به "هند به صدر کشور های آسیایی در شیوع ویروس کرونا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند به صدر کشور های آسیایی در شیوع ویروس کرونا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید