سانسور در امر اطلاع رسانی پذیرفتنی نیست

به گزارش مهسان بلاگ، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان این که سانسور در امر اطلاع رسانی همان بار کج است که هیچ وقت به منزل نمی رسد، گفت: دستگاه های اجرایی باید مرجع اول و آخر اطلاع رسانی باشند.

سانسور در امر اطلاع رسانی پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر سه شنبه 12 آذر در جلسه شورای اطلاع رسانی استان همدان با تاکید بر این که دستگاه های اجرایی با اطلاع رسانی دقیق، سریع و حرفه ای باید فرصت را از ناشران اخبار کذب بگیرند، گفت: توان اطلاع رسانی دقیق و حرفه ای برگ برنده هر سازمان یا دستگاه است.

آزادبخت با اشاره به جایگاه و اهمیت امر اطلاع رسانی در سطح حرفه ای، گفت: در دنیای امروز کسی برنده میدان است که توان اطلاع رسانی بالا و حرفه ای داشته باشد.

وی در ادامه با نقد برخی رویه های اطلاع رسانی در استان همدان، گفت: نباید به کسانی که راهزن افکار عمومی هستند فرصت عرض اندام بدهیم بنابراین مرجع اول و آخر اطلاع رسانی در استان باید دستگاه های اجرایی باشند.

آزادبخت بابیان این که برای جلوگیری از شیوع اخبار کذب، در اطلاع رسانی پیشتاز باشید، اضافه نمود: مرجع بودن این خوبی را دارد که مردم به شایعات توجه کمتری نشان خواهند داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در بخشی دیگر از سخنان خود، گفت: سانسور در امر اطلاع رسانی همان بار کج است که هیچ وقت به منزل نمی رسد.

آزادبخت پشتوانه پیشرفت و پیروزی در هر زمینه ای را اطلاع رسانی به موقع نهادهای مربوطه دانست و اضافه نمود: برای جلوگیری از شیوع اخبار کذب، باید در امر اطلاع رسانی پیشتاز بود.

او گفت: اگر در امر اطلاع رسانی پیشتاز باشیم، در هر موضوعی مرجع اخبار و اطلاعات دقیق و حرفه ای خواهیم بود و این امر باعث شفافیت و هم تقویت اعتماد بین مردم و دستگاه های اجرایی خواهد شد.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28406

به "سانسور در امر اطلاع رسانی پذیرفتنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانسور در امر اطلاع رسانی پذیرفتنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید