دستور کار اولین جلسه مجلس در سال 99

به گزارش مهسان بلاگ، گزارش وزرای بهداشت و کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با موضوع مقابله با ویروس کرونا و همچنین آنالیز صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مهم ترین موضوعات اولین نشست مجلس در سال 99 و در غیاب علی لاریجانی است.

دستور کار اولین جلسه مجلس در سال 99

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مجلس شورای اسلامی در روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده (19 و 20 فروردین سال 1399) جلسه علنی خواهند داشت؛ این نشست در غیاب علی لاریجانی به دلیل ابتلای وی به کرونلا برگزار خواهد شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مالی در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در خصوص لایحه یاری به ساماندهی پسماند های عادی با اولویت استان های ساحلی و کلانشهر ها با مشارکت بخش غیر دولتی و همچنین اصلاح قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی بخشی از دستور کار های مجلس است.

گزارش کمیسیون مالی در خصوص لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، گزارش کمیسیون عمران در خصوص لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه حمل و نقل بین المللی مواد غذایی فسادپذیر و تجهیزات خاص کاربردی برای اینگونه جابه جایی ها، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مالی در خصوص لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گزارش کمیسیون مالی در خصوص لایحه یک فوریتی اصلاح قانون پولی و بانکی کشور از دیگر دستور کار های مجلس در جلسات علنی ابتدای سال 99 است.

گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص لایحه استفساریه تبصره 4 ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از فراوری ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص لایحه ساماندهی سهام عدالت از دیگر دستور کار های وکلای ملت در مجلس است.

گزارش کمیسیون فرهنگی در خصوص طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در خصوص رد طرح همیاری ها بخش دیگری از دستور کار های مجلس است.

وزرای بهداشت و کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سرپرست مرکز پژوهش های مجلس هم قرار است گزارشاتی با موضوع کرونا و مقابله با آن به نمایندگان ارائه نمایند.

همچنین آنالیز صلاحیت و برنامه های کاظم خاوازی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی و اخذ رای اعتماد در دستور کار جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس (20 فروردین) قرار گرفته است.

گزارش رئیس دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه سال 97، گزارش کمیسیون امنیت ملی از فرایند اجرای برجام از 26 تیر 96 تا 26 تیر 97، آنالیز تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس در خصوص تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به حوادث بعد از گرانی بنزین در شهر های مختلف کشور و گزارش کمیسیون آموزش در خصوص موضوع پذیرش و نحوه جذب حسین فریدون برای تحصیل در مقطع دکترا از دیگر دستور کار های هفته آینده مجلس است.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42885

به "دستور کار اولین جلسه مجلس در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور کار اولین جلسه مجلس در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید