درس اخلاقی بوفون به طرفدارانش با انتشار یک عکس جنجالی در شبکه های اجتماعی!

به گزارش مهسان بلاگ، سنگربان کهنه کار فوتبال ایتالیا با هدف ارائه یک پیغام آموزنده به طرفدارانش مرتکب چند تخلف شد.

درس اخلاقی بوفون به طرفدارانش با انتشار یک عکس جنجالی در شبکه های اجتماعی!

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون در صفحه شخصی خود در توئیتر و اینستاگرام پیغامی معنادار منتشر کرد تا اشاره ای غیرمستقیم به برنامه هایش برای آینده داشته باشد. این پیغام اما برای او دردسرساز شده است.

در این پیغام بوفون عکسی از خود پشت فرمان خودرویش منتشر نموده است که در آن آمده نوشته:سفر تنها یک قانون دارد: وقتی می خواهی به جایی برگردی همان آدمی نباش که موقع ترک آنجا بودی! متفاوت برگردد.

از بخت بد بوفون، پیغام آموزنده او برایش ضد تبلیغ شد است، چون عکسی که او در پستش گذاشته نشان می دهد که مرتکب چند تخلف شده است. اول از همه اینکه سنگربان فصل گذشته پاری سن ژرمن، کمربند ایمنی خود را نبسته است، آن هم در حالی که با سرعتی معادل 155 کیلومتر در حال رانندگی است (در حالی که حداکثر سرعت مجاز در آزادراه های ایتالیا 130 کیلومتر است). علاوه بر این بوفون در حالی که تنها یک دستش روی فرمان است، رانندگی می نماید و هدفون هم در گوش اوست. در کنار همه این ها بسته سیگاری که محفظه در خودروی بوفون دیده می گردد هم سبب شده که نقدها از این مرد 41 ساله بیشتر گردد.

بوفون اعلام نموده است که به دوران بازیگری اش در پاری سن ژرمن انتها خواهد داد و شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت او به ایتالیا برای بازی در تیم های پارما و برشا شنیده می گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11201

به "درس اخلاقی بوفون به طرفدارانش با انتشار یک عکس جنجالی در شبکه های اجتماعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درس اخلاقی بوفون به طرفدارانش با انتشار یک عکس جنجالی در شبکه های اجتماعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید