خبرنگاران پاسخگوترین برند ایرانی در توییتر اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، بر اساس اعلام پلتفرم رصد شبکه های اجتماعی زلکا، خبرنگاران پاسخگوترین برند پر منشن (Mention) ایرانی توییتر در سال 99 شناخته شد.

خبرنگاران پاسخگوترین برند ایرانی در توییتر اعلام شد

در گزارش اخیر این پلتفرم، خبرنگاران برترین آمار پاسخگویی را در میان تمام برندهای ایرانی دارد که در شبکه های اجتماعی پس از انتشار مطلبی از سوی کاربران، صدا زده شده اند. این منشن ها یا مستقیم بوده و مخاطبان برندها آدرس پروفایل برند را در متن پیغام ذکر نموده بودند، یا غیرمستقیم و فقط شامل کلیدواژه های معرف برند بودند.

منشن، مفهومی در شبکه های اجتماعی است که کاربران برای صدا کردن افراد یا کسب وکارها در قالب عبارت به همراه @ به کار می برند. در این گزارش علاوه بر منشن ها، کلمات کلیدی کسب وکارها هم مد نظر بوده است.

در آماری که زلکا در توییتر خود منتشر نموده، از ابتدا تا انتهای سال 99، خبرنگاران با دادن پاسخ به 53 درصد توییت های مخاطبانش، پیروز شده با بیشتر از نیمی از مخاطبان توییتری اش تعامل کند. گفتنی است که بعضی از منشن های کاربران اظهار نظر است که احتیاج به پاسخگویی برند ندارد.

بر اساس ادعای زلکا، درسال 1399 آمار پاسخگویی برندهایی که در توییتر فارسی بیشترین میزان منشن را به خود اختصاص داده اند، در مقایسه با سال 1398 افزایش چشم گیری داشته است.

در خبرنگاران تیمی متشکل از کارشناسان روابط عمومی و شبکه های اجتماعی با ارائه پاسخ و پیگیری چالش های کاربران، کوشش می نمایند تا تجربه تعامل خوشایندی با مخاطبان این برند در پلتفرم های اجتماعی رقم بزنند. آماری که زلکا در این زمینه منتشر نموده، حاکی از عملکرد قابل قبول خبرنگاران در فرآیند پاسخگویی به مخاطبان است.

زلکا پلتفرمی است که ابزارهای رصد، مدیریت و تحلیل شبکه های اجتماعی را در اختیار برندها قرار می دهد. در زلکا پس از جمع آوری و دسته بندی تمام کامنت های اینستاگرام، توییتر و سایر پلتفرم های رسانه ای که شامل کلیدواژه خاصی هستند، امکان پاسخگویی مستقیم و تحلیل این داده ها در درون پلتفرم فراهم است.

اکانت رسمی خبرنگاران در توییتر به آدرس @Digikalacom است که کاربران با دنبال کردن این اکانت، از آخرین اخبار خبرنگاران آگاه شوند و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85225

به "خبرنگاران پاسخگوترین برند ایرانی در توییتر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاسخگوترین برند ایرانی در توییتر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید