بازی خیلی سختی را از الوحده بردیم، فرصت طلبانه بازی کردیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات در نخستین بازی از گروه E لیگ قهرمانان 2021 آسیا که بطور متمرکز در شهر گوا هند برگزار می گردد گفت: در تورنمنت های اینچنینی بازی اول همواره مهم است و خوشحالم سه امتیاز را با سختی خیلی زیاد کسب کردیم.

بازی خیلی سختی را از الوحده بردیم، فرصت طلبانه بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: مقابل تیم خوب الوحده بازی کردیم. آنها شانس صعود از گروه را دارند. به نظرم خوب بازی کردند و در نیمه دوم هم عملکرد قابل قبولی داشتند.

یحیی گل محمدی درباره عملکرد بازیکنان خود توضیح داد: سختی های زیادی در ترانسفر به شهر گوا و همچنین دو جلسه تمرینی که انجام دادیم پشت سر گذاشتیم. کیفیتی که خودمان انتظار داشتیم رقم نخورد. بازی خیلی سختی را بردیم و از بازیکنانم که بازی پرفشاری را در شرایط جوی هند انجام دادند و به برد رسیدند تشکر می کنم. این پیروزی را هم به طرفداران خوبمان تقدیم می کنیم و امیدوارم در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره عملکرد این تیم در رسیدن به گل تاکید نمود: نیمه اول فکر می کنم نیمه ای بود که توانستیم نتیجه را بدست آوریم. با پاس های کوتاه و فضاهایی که به وجود آوردیم روی الوحده فشار آوردیم. توانستیم فرصت طلبانه رفتار کنیم. ضمن اینکه خوب هم دفاع کردیم و توانستیم به برد برسیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان تعویضی خود یادآور شد: بازیکنان تعویضی توانستند خیلی خوب به تیم انرژی دهند و عیسی آل کثیر و کمال کامیابی نیا و علی شجاعی توانستند به تیم یاری نمایند. ما یک تیم خوب در بیرون زمین داشتیم که به اندازه خودشان خیلی خوب یاری کردند.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 83148

به "بازی خیلی سختی را از الوحده بردیم، فرصت طلبانه بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی خیلی سختی را از الوحده بردیم، فرصت طلبانه بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید