انتقال دست راست بن سلمان به خارج برای درمان

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس سازمان سرگرمی و تفریح عربستان سعودی که دست راست ولی عهد این کشور به شمار می رود و دچار چند بیماری است، برای درمان به خارج از این کشور سفر کرد.

انتقال دست راست بن سلمان به خارج برای درمان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع رسانه ای از سفر درمانی ترکی آل الشیخ مشاور بن سلمان، ولی عهد عربستان و رئیس هیأت سرگرمی و تفریح به خارج از این کشور اطلاع داد.

بعضی منابع رسانه ای از جمله المصریة السعودیة، المصری الیوم و المستقله عراق با انتشار این خبر نوشتند: ترکی آل الشیخ، این سفر را به دلیل مشغول بودن به امور مربوط به بازی های لیگ قهرمانان آسیا و دیگر امور مربوط به هیأت سرگرمی و تفریح با تاخیر انجام داده است.

به گفته منابع رسانه ای، یک تیم پزشکی آمریکایی و اروپایی، شرایط سلامت ترکی آل الشیخ را تحت کنترل دارند. وی دارای مشکل خونریزی، خواب نامنظم، ضعف در پمپاژ خون به پا ها و همچنین دچار یک توده در سر است که احتمالا غده باشد. پزشکان در حال حاضر نمی خواهند با جراحی آن را دستکاری نمایند.

این منابع، ابراز امیدواری کردند که آل الشیخ بزودی به عربستان بازگردد.

منابع رسانه ای هیچ اشاره ای به کشوری که وی برای درمان به آن سفر نموده، نکردند، اما وی سال پیش برای درمان به آمریکا سفر نموده بود.

نوامبر سال گذشته نیز پس از بازگشت آل الشیخ از سفر درمانی به نیویورک و انجام چند عمل جراحی در آمریکا، اخباری درباره ابتلای آل الشیخ به سرطان منتشر شده بود که وی در پستی در توئیتر، آن را تکذیب نموده بود.

رئیس هیأت سرگرمی و تفریح عربستان سعودی از شخصیت های نزدیک و وفادار به محمد بن سلمان است که نزدیک یک سال است، در این پست به او خدمت می نماید و بسیاری او را دست راست محمد بن سلمان می دانند.

او که زمانی به عنوان یک نظامی در وزارت کشور عربستان فعالیت داشت، به دلیل خدماتش به درجه مشاور دیوان پادشاهی با رتبه وزیر رسید. توجه ویژه بن سلمان به او، اعتراض بعضی از شاهزادگان سعودی را برانگیخته تا جایی که در انتقاد از، ولی عهد عربستان او را فردی می دانند که یک مشاور در دیوان پادشاهی و رئیس اداره کل ورزش را بر عموزاده هایش ترجیح می دهد.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28478

به "انتقال دست راست بن سلمان به خارج برای درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال دست راست بن سلمان به خارج برای درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید