استقلال حرفهای زیادی خواهدداشت، تراکتور هفته به هفته بهتر خواهد شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از ملاقات برابر استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر گفت: به دور از هر اتفاقی فردا بازی مجذوب کننده و سنگینی برگزار خواهد شد. سال گذشته هم دو تیم در رده سوم و چهارم جدول بودند و این حساسیت های زیادی را برای این بازی به وجود آورده است.

استقلال حرفهای زیادی خواهدداشت، تراکتور هفته به هفته بهتر خواهد شد

وی اضافه کرد: استقلال را یک تیم خوب دیدم. نتایج خوبی گرفته و بازیکنان خوبی را هم در اختیار دارد و فکر می کنم اگر بازیکن نو این تیم که رزومه خوبی هم دارد فردا بازی کند، شرایط برای ما سخت تر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در ادامه گفت: منهای بازی اول که پنجره جابجایی ما بسته بود و نتوانستیم از بازیکنانمان به طور کامل استفاده کنیم، اما برای این ملاقات آماده هستیم. خصوصاً در بازی اول از جوانانی استفاده کردیم که در پست های حساس هستند و در کوشش هستیم بتوانیم در ملاقاتهای آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

کریمی تأکید کرد: در بازی اول سه امتیاز را از دست دادیم اما در بازی دوم توانستیم به یک برد پر گل دست پیدا کنیم و اعتقاد دارم بازی فردا بسیار سنگین و مهم خواهد بود و هوادارانی که از گیرنده هایشان این ملاقات را دیدن می نمایند شاهد یک بازی مجذوب کننده خواهند بود.

وی در مورد نحوه برگزاری لیگ بیست و یکم گفت: مسابقات لیگ معمولاً تعطیلی هایی در پی خواهد داشت. بازی های تیم ملی، مراسم های خاصی که ویژه فوتبال ماست و … اینها باعث می گردد که لیگ دچار وقفه های کوتاه گردد. اعتقاد دارم با کوشش گسترده ای که سازمان لیگ انجام می دهد و تجربه بالایی که در امر برگزاری بازی ها به دست آورده اند، نقایص رفع خواهد شد و سال به سال شاهد لیگ بهتری خواهیم بود.

سرمربی تراکتور تبریز در مورد تبلیغات محیطی و حق پخش صدا و سیما توضیح داد: در تمام جهان به جز کشور ما همه از تبلیغات محیطی و حق پخش استفاده می نمایند. به جز این شرایط اقتصادی برای تیم ها وجود ندارد. تیم های دولتی تقریباً تکلیفشان معین است اما تیم های خصوصی برای چرخیدن چرخ فوتبالشان احتیاج به درآمدهای این چنینی دارند. امیدوارم این اتفاق برای فوتبال ما رخ دهد. سرمایه گذاری در فوتبال خوب است اما با شرایطی که فوتبال ما دارد این کار بسیار هزینه بر و سنگین خواهد بود.

کریمی گفت: با شناختی که از رئیس سازمان صدا و سیما دارم و می دانم علاقه مند به ورزش است خواهش می کنم در مورد حق پخش به داد فوتبال برسد تا ان شاءالله شاهد فوتبالی بهتر و زیباتر باشیم.

وی اضافه کرد: تیم های خصوصی هزینه های زیادی می نمایند. به عنوان نمونه تراکتور با مدیریت زنوزی هزینه های زیادی نموده اما چیزی برای مالک باشگاه باقی نمی ماند. بنابراین احتیاج است که حق پخش و تبلیغات محیطی در اختیار تیم ها قرار بگیرد تا بتوانند مسائل اقتصادی خود را رفع نمایند.

کریمی در انتها و در پاسخ به این پرسش که آیا تمامی نفرات خود را برای ملاقات برابر استقلال در اختیار دارید یا خیر؟ گفت: عباس زاده مصدوم است و به این ملاقات نخواهد رسید. هادی محمدی در تمرین آخر شرکت نموده و امشب معین خواهد شد که می تواند بازی کند یا خیر. تیم ما شرایط سختی را تجربه نموده. بازیکنان زیادی از جمع ما خارج شدند اما این تیم کیفیت بالایی دارد و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه به پیروزی های خوبی دست پیدا نموده تا کسب سهمیه آسیایی را دوباره به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 99911

به "استقلال حرفهای زیادی خواهدداشت، تراکتور هفته به هفته بهتر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال حرفهای زیادی خواهدداشت، تراکتور هفته به هفته بهتر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید