یک میلیون دلار برای ارائه شواهد تقلب در انتخابات آمریکا

به گزارش مهسان بلاگ، معاون فرماندار جمهوریخواه ایالت تگزاس از کوشش های ترامپ برای اثبات تقلب در انتخابات حمایت نموده است.

یک میلیون دلار برای ارائه شواهد تقلب در انتخابات آمریکا

به گزارش تسنیم، دن پاتریک معاون فرماندار جمهوریخواه ایالت تگزاس با حمایت از کوشش های دونالد ترامپ برای اثبات تقلب انتخاباتی، یک میلیون دلار جایزه برای کسانی معین نموده است که شواهد و اسنادی را درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ارائه دهند.

بر اساس این گزارش پاتریک گفت: این جایزه و پاداش را به این دلیل پیشنهاد دادم تا مردم را تشویق کنم تا شواهد و اسناد مربوط به تقلب در انتخابات را گزارش دهند. هر کسی که اطلاعاتی ارائه دهد که در نهایت منجر به بازداشت و دستگیری و محکوم شدن افراد خاطی گردد، حداقل 250 هزار دلار پاداش دریافت خواهد نمود.

پاتریک اضافه کرد: من از کوشش های ترامپ برای شناسایی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و تعهد وی برای اطمینان یافتن از شمارش همه آرا غیرقانونی و رد کردن همه آرا غیرقانونی حمایت می کنم.

وی گفت: دنبال کردن تقلب در انتخابات از سوی ترامپ نه تنها برای تعیین کردن نتیجه انتخابات لازم و ضروری است، بلکه برای حفظ دموکراسی ما و احیای اعتماد در انتخابات آینده ضروری است.

در حالی که بعضی رسانه های خبری آمریکا بایدن را پیروز انتخابات ریاست جمهوری معرفی نموده اند، ولی ترامپ حاضر به پذیرش نتایج انتخابات نشده و در بعضی ایالت های مهم و سرنوشت ساز، شکایت های حقوقی مطرح نموده است.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: فرارو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67928

به "یک میلیون دلار برای ارائه شواهد تقلب در انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون دلار برای ارائه شواهد تقلب در انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید