وزرای خارجه 1+5 در وین گردهم می آیند

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: با پیوستن وزیر خارجه چین به مذاکرات هسته ای در روز دوشنبه انتظار می رود نشستی مشترک در سطح وزرا برگزار شود.

وزرای خارجه 1+5 در وین گردهم می آیند

به گزارش خبرنگاران اعزامی خبرنگاران به وین، عصر امروز سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه وارد وین شهر محل برگزاری مذاکرات هسته ای کشورهای 1+5 شد. همچنین امشب شام کاری بین وزرای خارجه آمریکا، انگلیس و فرانسه با حضور کاترین اشتون مسئول هماهنگ کننده 6 کشور برگزار می شود.

پکن نیز بالاخره سکوت چندروزه خود را شکست و وانگ یی را راهی وین کرد. برخی منابع اعلام کرده بودند طرف چینی در صورت پیشرفت در مذاکرات راهی وین خواهد شد.

امشب مذاکرات فشرده ای در هتل پاله کوبورگ پیگیری خواهد شد از جمله نشست های دوجانبه ظریف با کری و لاوروف و نیز دیدارهای جان کری با همتایان روسی و آلمانی خود، و احتمالاً دیدارهای دیگری که هنوز اعلام نشده است.

دور نهایی مذاکرات هسته ای کشورمان با مجموعه کشورهای 1+5 از سه شنبه هفته گذشته در شهر وین اتریش در جریان است. به گفته کارشناسان موضوع چگونگی و زمان بندی رفع تحریم ها و نیز بحث ظرفیت غنی سازی ایران و نحوه رسیدن به سطح مورد نیاز ایران از موضوعات مشکل در مذاکرات است.

پ

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29641

به "وزرای خارجه 1+5 در وین گردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای خارجه 1+5 در وین گردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید