قهرمانی در پرتغال تنها راه رسیدن پینگ پنگ ایران به سهمیه المپیک توکیو

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی تنیس روی میز ایران در حالی برای دریافت سهمیه المپیک 2020 در مسابقات کسب سهمیه المپیک تیمی حاضر می شود که پینگ پنگ بازان ایران برای رسیدن به این سهمیه کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

قهرمانی در پرتغال تنها راه رسیدن پینگ پنگ ایران به سهمیه المپیک توکیو

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تنیس روی میز ایران مسابقات کسب سهمیه المپیک تیمی را پیش رو دارد که از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه در این مسابقات سهمیه المپیک توزیع می گردد و کشورهایی که بتوانند سهمیه تیمی را بگیرند، سه سهمیه انفرادی هم به دست می آورند.

ایران هم برای حضور در این مسابقات برنامه ریزی نموده و به دنبال این است شانس خود را برای کسب سهمیه تیمی امتحان کند و البته ملی پوشان ایران کار آسانی را پیش رو نخواهند داشت.

در کل 16 سهمیه تیمی توزیع می گردد که فعلا تکلیف هفت سهمیه آن تعیین شده است و در مسابقات کسب سهمیه المپیک تیمی که به میزبانی پرتغال برگزار می گردد، 9 سهمیه دیگر توزیع خواهد شد.

غیبت 7 تیم در مسابقات پرتغال

طبق قوانین، شش تیم قهرمان قاره ها به همراه میزبان سهمیه المپیک تیمی را به دست آورده اند و دیگر این تیم ها در مسابقات پرتغال حضور نخواهند داشت.

اسامی این شش تیم به توضیح زیر است:

قهرمان آسیا: چین

قهرمان اروپا: آلمان

قهرمان آفریقا: مصر

قهرمان آمریکای لاتین: برزیل

قهرمان آمریکای شمالی: آمریکا

قهرمان اقیانوسیه: مسابقات این قاره از فردا شروع می گردد.

میزبان: ژاپن

جدال 64 تیم برای رسیدن به 9 سهمیه باقی مانده

در مسابقات پرتغال 9 سهمیه تیمی توزیع می گردد و 64 تیم نیز در رقابتها شرکت خواهند کرد. برای رقابت تیم ها، هشت جدول حذفی تشکیل می گردد که در هر جدول هشت تیم حضور دارند و در نهایت قهرمان هر جدول سهمیه المپیک می گیرد.

برای یک سهمیه باقی مانده نیز، نایب قهرمان های هر جدول، یک جدول حذفی دیگر را تشکیل می دهند و قهرمان آن جدول نیز یک سهمیه باقی مانده را می گیرد و به این ترتیب توزیع 9 سهمیه کامل می گردد.

با این شرایط تیم ایران حتما باید در جدول خود به عنوان قهرمانی برسد تا بتواند سهمیه را بگیرد در غیر این صورت باید برای کسب سهمیه انفرادی کوشش کند.

تیم ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امین احمدیان، امیر حسین هدایی و حمیدرضا طاهرخانی در این مسابقات حضور پیدا می نماید.

نوشاد عالمیان فردا(دوشنبه) و نیما عالمیان هفته آینده از فرانسه به تهران می آیند و قرار است در لیگ ایران بازی نمایند. تیم ایران پیش از اعزام به پرتغال یک هفته اردو در مجارستان دارد و سپس راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک تیمی می گردد. این مسابقات از 22 تا 26 ژانویه (2 تا 6 بهمن) برگزار خواهد شد.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28048

به "قهرمانی در پرتغال تنها راه رسیدن پینگ پنگ ایران به سهمیه المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی در پرتغال تنها راه رسیدن پینگ پنگ ایران به سهمیه المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید