ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره علت کاهش پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان، بیان کرد ظرفیت دانشگاه فرهنگیان نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم داشته است.

ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت

به گزارش خانه ملت، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مورد علت کاهش پذیرش دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان ضمن رد هرگونه کاهش پذیرش دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان، شرح داد: سال جاری نسبت به سال گذشته جذب دانشجو افزایش هم داشته است به این صورت که از ظرفیت ماده (28) اساسنامه دانشگاه فرهنگیان استفاده شده است.

حاجی میرزایی درباره اینکه چرا ظرفیت در نظر گرفته شده برای نیروهای تعهد 4 سال از 25 هزار به 20 هزار نفر کاهش داشته، شرح داد: سال جاری تعداد 20 هزار ظرفیت برای نیروهای تعهد 4 ساله ظرفیت در نظر گرفته شده و تعداد 28 هزار نیرو نیز با استفاده از ظرفیت ماده(28) اساسنامه دانشگاه فرهنگیان در این دانشگاه دوره حدود یک ساله خواهند دید که با این حساب ظرفیت دانشگاه به طور کامل تکمیل شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد افزایش حدود 7 هزار نفری دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان خواهیم بود.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 62868

به "ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید