شهنازی: در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد، باشگاه ها و فدراسیون والیبال با هم هماهنگ هستند

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: فصل جاری، سالی استثنایی برای والیبال ایران است و خوشبختانه باشگاه ها با فدراسیون در هماهنگی کامل هستند.

شهنازی: در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد، باشگاه ها و فدراسیون والیبال با هم هماهنگ هستند

ناصر شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر والیبال گفت: با توجه به اتفاقاتی که افتاد و حمایت از تیم ملی والیبال برای شرکت در مسابقات انتخالی المپیک در اولویت قرار گرفت، لیگ برتر زودتر از زمان پیش بینی شده، تعطیل شد.

سرمربی سایپا ادامه داد: بازیکنان ما پس از چند روز تعطیلی از روز گذشته، تمرینات را آغاز کردند. در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد و بازی آخر ما مقابل کاله موید همین مسئله بود. نمی توانیم در حال حاضر به بازیکنان فشار زیادی بیاوریم و باید بیشتر به بدنسازی، تمرینات هوازی و کار با وزنه بپردازیم. تمرینات تکنیکی و به دنبال آن تاکتیکی و سپس چند بازی تدارکاتی در برنامه ما واقع شده است. صعود به المپیک برای همه ما مهم است.

وی گفت: فصل جاری، سالی استثنایی برای والیبال ایران است و خوشبختانه باشگاه ها با فدراسیون در هماهنگی کامل هستند. لیگ برتر برای نخستین بار به سال جدید کشیده خواهد شد و این موضوع هم مسئله ای نیست.

به گزارش خبرنگاران، سایپا با 6 پیروزی، 3 شکست و 19 امتیاز پس از شهرداری ورامین و پیکان در جایگاه سوم لیگ برتر واقع شده است.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29894

به "شهنازی: در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد، باشگاه ها و فدراسیون والیبال با هم هماهنگ هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: در اوج آمادگی بودیم که لیگ تعطیل شد، باشگاه ها و فدراسیون والیبال با هم هماهنگ هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید