شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 321 رسید

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته، متاسفانه 6 هم استانی به علت ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به 321 نفر رسید.

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 321 رسید

دکتر پرویز یزدانپناه اضافه کرد: هم اکنون 406 بیمار در بیمارستان های تعیین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 177 نفر مبتلای قطعی و30 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 16172 مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: با توجه به بارندگی در استان تعداد نمونه های صورت گرفته کم بوده است و از 102 نمونه دریافت شده، بیشترین موارد مربوط به بویراحمد و دنا می باشد.

یزدان پناه توضیح داد: با وجود تمامی کوشش ها و زحمات طاقت فرسای پرسنل درمانی استان در رسیدگی و درمان بیماران و فعالیت های ارزشمند آنها در کنترل و مهار این بیماری خطرناک، متاسفانه شاهد این هستیم که درصد مبتلایان به این بیماری رشد فزاینده ای دارد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان نمود: از عموم مردم شریف استان عاجزانه تقاضا داریم ضمن رعایت موازین وپروتکل های بهداشتی و با استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی ما را در کنترل این بیماری مرگ بار کمک کنند.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70669

به "شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 321 رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 321 رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید