دومین شهید مدافع سلامت در سازمان پسماند

به گزارش مهسان بلاگ، منصور ساری اصلانی که به عنوان نماینده واحد خدمات در مجتمع آرادکوه مشغول به فعالیت بود، به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

دومین شهید مدافع سلامت در سازمان پسماند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شهید منصور ساری اصلانی که به عنوان نماینده واحد خدمات در مجتمع آرادکوه مشغول به فعالیت بود، به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. او دومین شهید مدافع سلامت سازمان مدیریت پسماند محسوب می گردد.

شهید مدافع سلامت منصورساری اصلانی بیش از 29 سال خدمت صادقانه دربخش های مختلف شهرداری تهران داشته و در آستانه بازنشستگی بوده که باکوشش شبانه روزیی درقسمت خدمات شهریی مجتمع آرادکوه درحال پاکسازی وارائه خدمات خالصانه بوده است.

نیرو های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به ویژه کارکنان بخش های زباله های بیمارستانی و مرکز پردازش و دفع آرادکوه از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به صورت شبانه روزی کوشش کردند تا در مهار ویروس به شهروندان یاری نمایند. امیدواریم با توجه ویژه مسوولان به واکسیناسیون این گروه، دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

ضمن ابراز تاسف و تاثر از این اتفاق ناگوار، برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده گرانقدر ساری اصلانی صبر و سلامتی مسئلت داریم.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85132

به "دومین شهید مدافع سلامت در سازمان پسماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین شهید مدافع سلامت در سازمان پسماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید