در آپدیت جدید Mafia: Definitive Edition حالت نوآر به بازی اضافه شد

به گزارش مهسان بلاگ، اولین آپدیت بعد از عرضه نسخه بازسازی شده بازی مافیا حالت بصری جدیدی، شبیه به فیلم های نوآر به این بازی اضافه می نماید. همچنین این آپدیت امکانات جدیدی برای شخصی سازی رابط کاربری به بازیکن می دهد و در کنار برطرف چند باگ از بازی، محتوای جدیدی برای حالت آزاد (Free Ride) در خود دارد.

در آپدیت جدید Mafia: Definitive Edition حالت نوآر به بازی اضافه شد

بازی مافیا که حدود دو دهه پیش عرضه شده بود، داستان مافیایی معرکه ای دارد و هنوز هم به خاطر داستان بی نظیری که روایت می نماید در قلب گیمرها جای مخصوصی دارد. سال جاری یک بازسازی بسیار خوب از این بازی خلق شد تا نسل جدید بتوانند با یک گرافیک چشم نواز و کارگردانی سینمایی زیبا، این اثر کلاسیک را در حالتی امروزی تجربه نمایند.

  • نقد و آنالیز Mafia: Definitive Edition - دار و دسته سیسیلی ها

آپدیت جدید بازی مافیا قابلیت های جدیدی که تجربه این بازی را به شکل دیگری ممکن می نمایند در خود دارد. حالا می توانید در تنظیمات بازی حالت نوآر را فعال کنید که با سیاه و سفید کردن بازی و افزایش کنتراست تصویر حس و حالی شبیه به فیلم های نوآر به بازی می دهد. نوآر (Noir) سبکی کلاسیک از فیلم های سینمایی با داستانی تاریک و معمولا جنایی است که اوج آن به ربع دوم قرن بیستم بر می گردد. داستان و صحنه های بازی مافیا کاملا مناسب افزودن چنین ظاهر تصویری هستند و این حالت گرافیکی جدید می تواند به تجربه بازی رنگ و بویی جدید بدهد.

تنظیمات جدیدی برای شخصی سازی رابط کاربری داخل بازی (HUD) به وسیله این آپدیت به بازی اضافه شده اند. حالا می توانید معین کنید که نشان گر ماموریت اصلی در دنیای بازی مخفی یا نمایش داده گردد. غیبرطرفال کردن نشان گرهای دشمنان در مینی مپ بازی برای تمام درجه های سختی ممکن شده. پیش از این، این امر در درجه های سختی غیر از حالت کلاسیک ممکن نبود.

امکان روشن یا خاموش کردن راهنمای راستا و جی پی اس مینی مپ هم مهیا شده است. این آپدیت حالت حداقلی برای رابط کاربری در خود دارد. حالت حداقلی رابط کاربری، عناصر اضافه ای مانند مینی مپ، سرعت سنج وسایل نقلیه و متن های مرتبط با ماموریت در جریان را حذف می نماید. در کنار حالت نوآر بازی، این حالت رابط کاربری می تواند برای افرادی که به دنبال یک تجربه متفاوت هستند بسیار یاری کند و صحنه بازی را به شدت سینمایی کند.

  • Mafia Definitive Edition

بازسازی بازی مافیا همانند بازی اصلی، حالتی به نام Free Ride دارد که در این حالت می توان در شهر بازی چرخید و فعالیت های جانبی انجام داد یا سراغ پیدا کردنی ها رفت. این آپدیت ویژگی های جدیدی به این حالت از بازی اضافه می نماید که باعث می گردد بر اساس ماشینی که سوار شده اید به آن ها دسترسی پیدا کنید. البته درباره جزئیات این قابلیت های جدید چیزی ارایه نشده و خود بازیکن ها باید آن ها را پیدا نمایند.

با این که تعداد باگ های بازسازی بازی مافیا در حد و اندازه فاجعه ای مانند بازی مافیا 3 نیستند، نمی توان از نظر فنی به این بازی لقب بی نقص داد. آپدیت جدید این بازی چندین باگ از بازی را هم برطرف می نماید که می تواند باعث بهبود یافتن تجربه بازی گردد. باگ هایی که برطرف شده اند از این قرار هستند؛

  • باگی که باعث می شد ماشین های کسب شده، در گاراژ آزاد نشوند حالا برطرف شده. بازیکن هایی دچار این مشکل بوده اند بار بعدی که وارد بازی شوند می توانند تمام ماشین هایی که آزاد نموده بودند را در گاراژ پیدا نمایند.
  • باگ مرتبط با انیمیشن های قتل در مرحله The Saint and The Sinner که اجازه نمی داد انیمیشن ها آغاز شوند برطرف شده.
  • گاهی اوقات بازی به جای میان پرده های سینمایی صفحه ای سیاه نشان می داد که به لطف آپدیت جدید بازی این مشکل حل شده.

بازسازی بازی مافیا امکان تجربه این اثر کلاسیک زیبا را به شکلی نو فراهم می نماید و هم اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر های شخصی (به وسیله استیم و فروشگاه اپیک گیمز) و گوگل استیدیا قابل دریافت است.

در ادامه پیشنهاد می کنیم تصاویر منتشر شده از حالت نوآر بازسازی بازی مافیا را تماشا کنید.

منبع: وب سایت رسمی بازی مافیا

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64176

به "در آپدیت جدید Mafia: Definitive Edition حالت نوآر به بازی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آپدیت جدید Mafia: Definitive Edition حالت نوآر به بازی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید