خبرنگاران کریس والاس: خانواده ترامپ در مناظره دستورالعمل های بهداشتی را شکست

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران- مجری معروف شبکه فاکس نیوز روز جمعه پس از شنیدن خبر ابتلای رییس جمهوری آمریکا به کرونا گفت: خانواده ترامپ در اولین مناظره انتخاباتی دستورالعمل های بهداشتی را شکست.

خبرنگاران کریس والاس: خانواده ترامپ در مناظره دستورالعمل های بهداشتی را شکست

به گزارش خبرنگاران، کریس والاس مجری اولین دور از مناظره انتخاباتی میان جو بایدن و دونالد ترامپ چند ساعت پس از شنیدن خبر ابتلای ترامپ به کرونا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز به نحوه حضور ترامپ و خانواده وی در مناظره پرداخت و گفت که خانواده ترامپ با استفاده نکردن از ماسک دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی را شکست.

به گفته والاس، خانواده ترامپ برخلاف بایدن و همسرش بدون استفاده از ماسک های بهداشتی در مناظره حضور یافت.

مجری شبکه فاکس نیوز اضافه کرد: خانم ملانیا ترامپ در ابتدای برنامه با ماسک حضور یافت اما پس از آنکه بر روی صندلی نشست ماسک خود را برداشت.

والاس تاکید کرد: من متوجه نشدم که کی خانواده ترامپ وارد سالن شد، اما همه اعضای خانواده وی از جمله ایوانکا و تیفانی پس از نشستن هیچ یک ماسک بر صورت نداشتند.

مجری فاکس نیوز خاطر نشان کرد که در ابتدای مناظره انتخاباتی کارکنان بهداشتی کلیولند به تمام اعضای خانواده ترامپ ماسک دادند اما هیچ یک از آنان از ماسک ها استفاده نکردند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، گفت که تست های تشخیصی انجام گرفته از او و ملانیا همسرش، مثبت است و آن دو دوره قرنطینه خود را آغاز می کنند. ترامپ پیش از انجام تست و آگاهی به نتیجۀ آن، به سبب بیماری هوپ هیکس یکی از نزدیک ترین مشاوران خود،تحت نظر قرار گرفته بود.

او در نخستین مناظره انتخاباتی، بایدن رقیب خود را به دلیل ماسک زدن مورد تمسخر قرار داد. او روز پنجنشنبه به وقت محلی در جریان یک سخنرانی برای هواداران خود در پنسلوانیا که عمدتا ماسک نزده بودند، پرسید آیا آنها کسی را می شناسند که بیشتر از بایدن از ماسک خوشش بیاید.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63588

به "خبرنگاران کریس والاس: خانواده ترامپ در مناظره دستورالعمل های بهداشتی را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کریس والاس: خانواده ترامپ در مناظره دستورالعمل های بهداشتی را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید