ثبت نام 144 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/زنجان استاندار زنجان گفت: تا روز گذشته (روز ششم) 144 نفر برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 144 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی

فتح الله حقیقی صبح امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: تا روز گذشته (روز ششم) 144 نفر برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که این امر نسبت به مدت مشابه دوره قبل، 9 درصد افزایش یافته و انتظار می رود که تا خاتمه روز ثبت نام تعداد نفرات به 160 نفر برسد.

این مسئول با بیان اینکه 134 نفر از ثبت نام کنندگان مرد و 10 نفر خانم است، ادامه داد: بر اساس آنچه احصا شد، تاکنون برای هر کرسی در استان زنجان، 29 نفر رقابت می کنند که این نفرات به لحاظ تعداد افراد ثبت نامی است؛ همچنین 6 نفر از خانم های ثبت نام کننده از شهرستان زنجان، 3 نفر ابهر و یک نفر از ماهنشان است.

وی افزود: در مجموع 80 نفر از ثبت نامی ها از حوزه زنجان، 23 نفر از حوزه ابهر، خرمدره و سلطانیه، 15 نفر از ایجرود و ماهنشان و 26 نفر از خدابنده ثبت نام کرده اند و در حال حاضر هیئت اجرایی انتخابات استان تشکیل شده و هم اکنون فرایند مرحله چهارم انتخابات که استعلام ثبت نام کنندگان است، آغاز شده است.

حقیقی شرح داد: پس از اعلام شرایط ثبت نام کنندگان، کاندیداها مشخص می شوند و در صورت داشتن اعتراض توسط ثبت نام کنندگان، اعتراض ها به هیئت نظارت اعلام و در صورت اعتراض مجدد موارد به شورای نگهبان اعلام می شود و داوطلبان تایید شده نیز یک هفته فرصت تبلیغات دارند.

کننده عالی دولت در استان زنجان در ادامه با اشاره به بودجه سال آینده، یادآور شد: استان زنجان در رشد بودجه در بین استان ها رتبه چهارم را دارد و باید به این نکته توجه شود که توزیع اعتبارات تغییراتی را در کشور داشته که برای افزایش سهم استان علاوه بر مراجعه به مرکز، باید در مجلس نیز پیگیری شود.

وی در رابطه با مولدسازی اموال مازاد اداری، اظهار کرد: بهتر است کمیته ای در راستای مولدسازی اموال مازاد تشکیل شود و همه کارهایی که برای مولدسازی انجام می شود، باید بر اساس قانون باشد و معاون هماهنگی امور معاون اقتصادی، معاون توسعه منابع، مدیرکل اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید بر این مهم نظارت مستقیم داشته باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: مواردی که در جلسات ارائه می شود باید ابتدا در جلسات کارشناسی بررسی شود و در جلساتی از قبیل شورای برنامه ریزی برای رای گیری و تصمیم گیری نهایی، وارد شود همچنین انتظار می رود تغییراتی که در مالکیت ساختمان ها انجام می شود با تاییده دیوان محاسبات باشد و بر اساس مذاکرات اجرا شده ساختمان مازاد بیمه سلامت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت موقت برای برگزاری کنگره 3000 شهید استان واگذار شود.

حقیقی با اشاره به موارد مطرح شده در رابطه با مقاومت برخی مدیران در اعطای اجازه استفاده از اماکن ورزشی دستگاه ها به عموم، اعلام کرد: انتظار می رود طرح کلی برای ورزش همگانی در نظر گرفته شود و مدیرانی که اجازه استفاده از امکان ورزشی دستگاه ها را به عموم نمی دهند، اعلام شود تا تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شود و این در حالی است که خود مدیران به عنوان الگو در سالن های ورزشی حضور نمی یابد که بهتر است برای استفاده بهینه از این اماکن طرح کاملی ارائه شود.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28777

به "ثبت نام 144 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 144 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید