تقویم آزمون های علوم پزشکی 1400 اصلاح شد ، از تمدید ثبت نام فراگیر پیغام نور تا اعلام پذیرفته شدگان رشته های خاص کنکور 99

به گزارش مهسان بلاگ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

تقویم آزمون های علوم پزشکی 1400 اصلاح شد ، از تمدید ثبت نام فراگیر پیغام نور تا اعلام پذیرفته شدگان رشته های خاص کنکور 99

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

فرصت ثبت نام در دوره فراگیر ارشد پیغام نور تا 18 آذر تمدید شد

به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (99/09/12) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز سه شنبه مورخ 99/09/18 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اسامی پذیرفته شدگان 13 کدرشته خاص کنکور 99 منتشر شد

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی قبولی نهایی برای آن دسته از متقاضیانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1399 برای آن ها یکی از کد های 11، 12، 14، 15، 18، 20، 21، 22، 23، 25، 26، 29 و 30 اعلام شده بود را منتشر کرد.

زمان برگزاری مرحله دوم آزمون تصدی سِمت قضاء سال 99 به تعویق افتاد

باتوجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید- 19 درکشور و اعمال محدودیت ها در بیشتر استان ها، مرحله دوم (تشریحی) آزمون تصدی سِمت قضاء قوه قضاییه سال 1399 در تاریخ 99/09/21 برگزار نمی گردد.

برگزاری آزمون پروانه کارآموزی وکالت سال 99 به تعویق افتاد

باتوجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید-19 در کشور و اعمال محدودیت ها در بیشتر استان ها، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال 1399 - (اسکودا) در تاریخ 28 آذر برگزار نمی گردد. درصورت فراهم شدن شرایط، آزمون مذکور در روز آدینه مورخ 22 اسفند برگزار خواهد شد.

تقویم آزمون های علوم پزشکی سال 1400 اصلاح شد

تقویم آزمون های سال 1400 وزارت بهداشت از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی اصلاح شد.

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اصلاح شد

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح شد و زمان امتحانات دانشجویان نیز تغییر کرد. براساس تقویم آموزشی و با عنایت به بازه زمانی آغاز و انتها کلاس ها در نیمسال اول برای ورودی های قبل از 99، تعداد جلسات کلاس ها برای دانشجویان غیر پزشکی 16 هفته و برای دانشجویان گروه پزشکی و دامپزشکی 17 هفته خواهد بود.

4 خدمت جدید غیرحضوری برای دانشجویان در سامانه گلستان دانشگاه پیغام نور فراهم شد

مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور گفت: خدمات جدید غیرحضوری برای دانشجویان دانشگاه پیغام نور در قسمت پیشخوان سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir فعال شد. این خدمات شامل درخواست های؛ ثبت ترم آخر بودن دانشجو، انصراف یا لغو انصراف از تحصیل، لغو عدم مراجعه (بازگشت مجدد به تحصیل) و اصلاح مشخصات فردی دانشجو است.

آیین نامه هیئت علمی وابسته در وزارت بهداشت تدوین می گردد

علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به لزوم تسهیل بکارگیری اعضای هیأت علمی دانشگاه های دیگر، از جمله دانشگاه های وابسته به وزارت علوم برای تحقق همگرایی مقرر شد آئین نامه هیأت علمی وابسته با آنالیز آئین نامه های هیأت علمی وابسته وزارت علوم و چند دانشگاه علوم پزشکی تدوین گردد و موارد مرتبط با رهیافت همگرایی در آن لحاظ گردد.

اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی جامعه دانشگاهی در شرایط استمرار بیماری کرونا ضرورت دارد

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری، با اشاره به اینکه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان غیرهیئت علمی موسسات آموزش عالی، سرمایه های معنوی کشور هستند؛ بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی آنان در شرایط استمرار شیوع ویروس کرونا تاکید نمود.

3 برنامه درسی جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی ایجاد شد

در هفتاد و ششمین جلسه کمیسیون تعیین شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برنامه های درسی دوره کاردانی ناپیوسته حرفه ای خدمات فروشگاهی مورد تایید گروه تخصصی برنامه ریزی درسی مدیریت و خدمات اجتماعی، کاردانی فنی صنایع نساجی- بافندگی تاری و پودی و کاردانی فنی صنایع نساجی- رنگرزی و تکمیل پارچه و مورد تایید گروه تخصصی برنامه ریزی درسی صنعت آنالیز و با انجام اصلاحاتی به تایید رسید.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70206

به "تقویم آزمون های علوم پزشکی 1400 اصلاح شد ، از تمدید ثبت نام فراگیر پیغام نور تا اعلام پذیرفته شدگان رشته های خاص کنکور 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم آزمون های علوم پزشکی 1400 اصلاح شد ، از تمدید ثبت نام فراگیر پیغام نور تا اعلام پذیرفته شدگان رشته های خاص کنکور 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید