تغییر ترکیب استقلال با اضافه شدن بازیکنان جدید

به گزارش مهسان بلاگ، حضور بازیکنان جدید در ترکیب استقلال چهره این تیم در بازی های لیگ را به کلی تغییر می دهد.

تغییر ترکیب استقلال با اضافه شدن بازیکنان جدید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر ورزشی، با حضور نفرات جدید ترکیب استقلال مسلماً تغییر می کند و حتی می توان حدس زد که تا 5، 6 تغییر را هم در ترکیب اصلی تیم محمود فکری ببینیم.

از درون دروازه شروع کنیم که گلر اصلی استقلال رشید مظاهری است و بعید است فکری به این گلر ملی پوش که با هزینه زیادی هم جذب شده میدان بدهد، پس این اولین تغییر.

در خط دفاعی قطعاً محمدحسین مرادمند شانس بازی در دفاع میانی را دارد و احتمالاً دفاع وسط اصلی آبی ها در لیگ بیستم خواهد بود. در کنار او احتمالاً یکی از نفرات قدیمی تر (سیاوش یزدانی، عارف غلامی یا دانشگر) بازی می کنند و در راست هم که وریا فیکس است اما در سمت چپ احتمالاً محمد نادری فیکس می شود و میلیچ یک خط جلوتر می رود. این یعنی به جز گلر، استقلال دو تغییر هم در خط دفاعی اش دارد.

در خط میانی هم حضور داریوش شجاعیان (که او را هم به نوعی باید جدید حساب کرد) و مهدی مهدی پور محتمل است و باید منتظر نیمکت نشین شدن امثال آرش رضاوند و حتی فرشید اسماعیلی که خیلی از دوران اوج دور شده باشیم مگر آنکه اسماعیلی دوباره آماده شود. حتی در خط حمله هم زوج اصلی دیاباته و قایدی هستند و ارسلان که گل خوبی به مس رفسنجان زد احتمالاً باید همان نقش ذخیره طلایی را بازی کند.

ختم کلام اینکه ترکیب اصلی استقلال نسبت به بازی هفته اول می تواند حتی تا 6 تغییر هم داشته باشد و نکته مهم اینجاست که در تیم فکری هیچ کس از فیکس بودن خود مطمئن نیست.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68033

به "تغییر ترکیب استقلال با اضافه شدن بازیکنان جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ترکیب استقلال با اضافه شدن بازیکنان جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید