تردد 2، 6میلیون گردشگر ایرانی از مرز بین المللی مهران

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: طی هشت ماه نخست سال جاری 2میلیون و 612 هزار گردشگر و زائر به ویژه در ایام اربعین از مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند.

تردد 2، 6میلیون گردشگر ایرانی از مرز بین المللی مهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ، عبدالمالک شنبه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، امروز 17 آذر 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: وجود جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی شاخص و ده ها اثر فاخر فرهنگی تاریخی موجب شده تا استان ایلام به یکی از مستعدترین استان های کشور برای ورود مسافران و گردشگران به ویژه در قالب تورهای گردشگری برای جذب گردشگران داخلی و خارجی شناخته گردد.

او اضافه کرد: حضور گردشگران در استان علاوه بر معرفی جاذبه های تاریخی و صنایع دستی سودآوری را نیز برای بخش خصوصی به همراه خواهد داشت.

او توضیح داد: برای رشد و توسعه استان بها دادن به صنعت گردشگری لازم است، زیرا این رشد و توسعه موجب ایجاد شغل برای مردم، ترویج آگاهی فرهنگی، یاری به حفظ سنت ها و فرهنگ های محلی می گردد و توسعه زیرساخت های ایلام را فراهم می نماید.

شنبه زاده گفت: استان ایلام با داشتن طبیعت زیبا، سرسبز، چشم اندازهای منحصربه فرد و جاذبه های طبیعی متنوع و ارزشمند با کوشش، رایزنی و فراهم کردن امکانات زیرساختی می تواند از این لحاظ یکی از قطب های اکوتوریسم در غرب کشور گردد و این استان به عنوان بخشی از سرزمین پهناور ایران ، سابقه تاریخی درخشان توسعه خود را با جذب گردشگران به منصه ظهور برساند که در این راستا ورود گردشگران در قالب تور به استان ایلام آغازی برای توسعه استان خواهد بود.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28966

به "تردد 2، 6میلیون گردشگر ایرانی از مرز بین المللی مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد 2، 6میلیون گردشگر ایرانی از مرز بین المللی مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید