ترامپ به جلسه استیضاح نمی رود

به گزارش مهسان بلاگ، مشاور حقوقی کاخ سفید گفته ترامپ در جلسه روز چهارشنبه شرکت نخواهد کرد چون فرایند استیضاح منصفانه نیست.

ترامپ به جلسه استیضاح نمی رود

دونالد ترامپ و هیچ یک از وکلایش در جلسه روز چهارشنبه کمیته قضایی مجلس نمایندگان در موضوع استیضاح رییس جمهوری آمریکا شرکت نمی نمایند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، پت سیپولون مشاور حقوقی کاخ سفید اواخر روز یکشنبه با ارسال نامه ای به رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا ضمن اعلام این مطلب گفته است رییس جمهوری و وکلای او در جلسه روز چهارشنبه این هفته کمیته قضایی شرکت نخواهند کرد چون فرایند استیضاح ترامپ منصفانه نیست.

هفته گذشته جرولد ندلر رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا از ترامپ دعوت نموده بود در جلسه روز چهارشنبه این کمیته شرکت کند. او گفته بود ترامپ یا باید در این حلسه شرکت کند و یا به گلایه های مکرر از فرایند استیضاح خود در کنگره خاتمه بدهد.

جرولد ندلر (فرد سمت چپ تصویر) رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا

مشاور حقوقی کاخ سفید در نامه خود، رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان را به برنامه ریزی تعمدی جلسه چهارشنبه متهم نموده، زمانی که به گفته مشاور حقوقی کاخ سفید ترامپ باید برای حضور در نشست سران ناتو راهی لندن گردد.

او گفته کاخ سفید به طور جداگانه به دعوت برای شرکت در جلسه استماع دوم پاسخ خواهد داد. تاریخ این جلسه هنوز معلوم نشده اما مهلت پاسخ کاخ سفید برای حضور رییس جمهوری در جلسه استماع دوم تا آدینه همین هفته است.

موضوع استیضاح ترامپ که هفته هاست جلسات استماع آن در 3 کمیته نظارتی، امور خارجی و اطلاعاتی به صورت عمومی و خصوصی برگزار شده، مکالمه تلفنی 25 ژوئیه امسال ترامپ با همتای اوکراینی اوست که ادعا می گردد ترامپ در جریان این مکالمه از ولادیمیر زلینسکی همتای اوکراینی خود خواسته تا درباره فعالیت های مالی پسر جو بایدن یکی از رقبای احتمالی او در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا در هیات مدیره یک شرکت انرژی در اوکراین تحقیق و تفحص کند.

مجلس نمایندگان آمریکا در حال تحقیق درباره این موضوع است که آیا ترامپ با سوء استفاده از موقعیت خود در مقام ریاست جمهوری آمریکا از یک دولت خارجی یاری گرفته تا به عنوان اهرمی برای فشار به رقیب سیاسی داخلی خود از آن استفاده کند.

ترامپ این ادعا را رد نموده و بارها تاکید نموده است اشتباهی مرتکب نشده است.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28127

به "ترامپ به جلسه استیضاح نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به جلسه استیضاح نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید