برندهای صنایع دستی خراسان جنوبی معرفی گردد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: از هنرمندان بومی خواستاریم در هر رشته ای که فعالیت دارند، به معرفی برندهای استان بپردازند.

برندهای صنایع دستی خراسان جنوبی معرفی گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، سیدکمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، آدینه شب، 15 آذر 98 در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری روز ملی روستا و عشایر در خراسان جنوبی بیان نمود: برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان از جمله تصمیمات خروجی این همایش بود که صنایع دستی را هم شامل می گردد.

او با ابراز رضایت از شرایط نمایشگاه بیان نمود: برگزاری این گونه از برنامه ها عایدات زیادی را نصیب هنرمندان بومی، مردم و صنعتگران دیگر استان ها می نماید که می طلبد مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

میرجعفریان با بیان اینکه امید است این گام ها بتواند خراسان جنوبی را به صندلی مطلوبی در کشور برساند، اظهار کرد: اگرچه نمایشگاه با رضایت مردم و غرفه داران همراه است اما امیدواریم برای سال آینده کم و کاستیهای احتمالی در راستای رسیدن به شرایط بهتر برطرف گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خواهان اطلاع رسانی بیشتر نسبت به برگزاری نمایشگاه شد و گفت: فرایند روبه رشد مراجعه شهفرایندان به نمایشگاه نشان می دهد که آگاهی مردم نسبت به این فعالیت ها افزایش استقبال را به دنبال دارد.

او با اشاره به برندهای صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: از غرفه داران بومی خواهانیم در هر رشته ای که فعالیت دارند، به معرفی برندهای استان بپردازند.

میرجعفریان بیان نمود: استان زنجان غرفه ای با محصولات مس در نمایشگاه برپا نموده، این در حالی است که معدن غنی قلعه زری در خراسان جنوبی بوده ولی ارزش افزوده اش را به دیگر استان ها می دهد، بنابراین باید تبیین گردد.

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28851

به "برندهای صنایع دستی خراسان جنوبی معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندهای صنایع دستی خراسان جنوبی معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید