آلمان به دنبال سیاست گذاری مشترک تحریمی با آمریکاست

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر خارجه آلمان گفت، این کشور امیدوار است که بهبود روابط با آمریکا در دوران ریاست جمهوری بایدن، راه را به سوی یک سیاست گذاری تحریمی مشترک علیه چین و روسیه بابت نقض های گسترده حقوق بشر در این دو کشور هموار سازد.

آلمان به دنبال سیاست گذاری مشترک تحریمی با آمریکاست

به نقل از خبرگزاری رویترز، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان گفت، شرکای اروپایی و آمریکایی باید با هم از منافع و ارزش های مشترک خود دفاع کنند و در عین حال، فقدان اقدامی هماهنگ را در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا مورد انتقاد قرار داد. اکنون با روی کار آمدن جو بایدن، به عنوان رئیس جمهوری آمریکا این فرصت پیش آمده که روابط بهبود بخشیده شوند.

ماس در جریان نشست موسسه بروکینگز گفت: امیدوارم که بتوانیم به موضع مشترک اروپایی و آمریکایی برای اعمال تحریم های هدفمند برگردیم؛ مساله ای که در چهار سال گذشته از آن بی نصیب بودیم.

وزیر خارجه آلمان همچنین خواستار ری ست (Reset) روابط بین واشنگتن و برلین شد و ابراز امیدواری کرد که یک توافق جدید با آمریکا به دست بیاید.

این دیپلمات ارشد آلمانی همنین به مساله پاندمی کرونا نیز اشاره کرد و گفت: این بیماری ویروسی همه گیر نشان داد که چرا باید کشورها با هم کار کنند.، ایسنا

مجله صادق ویلا: مجله صادق ویلا | آموزش چاپ و طراحی گرافیکی، موشن گرافیک

اخبار ورزشی: اخبار ورزشی، مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80112

به "آلمان به دنبال سیاست گذاری مشترک تحریمی با آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان به دنبال سیاست گذاری مشترک تحریمی با آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید